} contiang: Couple or Trouble

08 April 2011

Couple or Trouble

Couple or Trouble ka Fantasy Couple? nak yg mana.. hehehe.. sama ja dua2 ni.. dua tajuk 1 cerita.. Ni la drama korea yang aku rasa paling aku suka sgt2. Wlupon crita ni da lama since 2006 lagi tp bg aku drama ni mmg tip top la.. bkn 5 tp 10 bintang aku bg. first time aku tgk drama ni dah lama.. tahun 2008 kot seingat aku.. kira time tu aku kt uitm lagi la.. 


Drama ni dibuat berdasarkan Filem Hollywood (1987). Aish aku pon x lahir lg ni.. Filem Overboard. Genre drama ialah Romantic comedy. Sgt2 comedy. Klu stress n tension2, nak final exam, pekata sblom stdy week anda bermula, kita mulakan dgn tgk drama lawak ni.. hehe.. pas tu komfem boleh stdy dgn tenang time stdy week nt. termenghasut plak.. sori!! layan drama ni mmg ptt la.. Pecah perot layan.. gelak guling2 punya.. Lawak sgt.. Kira aku tgk berkali2 pon x muak la.. sedap je.. hehehe


sinopsis : 

perempuan ni  Jo Anna sgt lah bongkak + sombong + biadab.. biasalah org kaya kan. suami dia Billy ikut smua cakap bini. (takot bini). Then 1 hari 2 Anna tlh terjatuh ke dlm laut semasa bergaduh dgn Billy. Time Anna ni sedar di hospital, dia mengalami amnesia. Jang Chul Soo yg kbtulan ada di hospital tu tlh mengaku Anna adalah isteri dia n bg nama Na Sang Shil untuk kepentingan nya.. ketika di rumah Jang Chul Soo, Anna terpaksa melakukan mcm2 kerja rumah yg sblm ni dia x pernah buat. dan terpaksa menjaga 3 orang anak sedara Jang Chul Soo.. hahaha.. so funny.. padan muka..





Watak Utama :
Han Ye Seul sebagai Jo Anna  / Na Sang Shil 

sebelum Amnesia, sgtlah bongkak dan biadab


Semasa Amnesia, serabai n old fashion keran terpaksa tggal dgn hero (tidak dikenali)  yang sgt kedekut. Time nilah  byk perkara lucu berlaku..




 yang sebelah kanan tu Kang Ja. dia lah penyeri dalam cerita ni.. sbb jd orang gila.. hahaha.. cian.. cian jgk kat Na sang shil terpaksa kwn dgn org gila..




tgk dia mkn.. teruk btul.. hahaha
 


Ni hero dia..  & my hero(perasan!!!) hehe
Oh Ji Ho sebagai Jang Chul Soo

sangat mantap kan.. hehehe.. ni antara faktor utama aku suka tgk drama ni.. hahaha.. terkantoi pulak



Kim Sung Min sbg Billy.. husband  Jo Anna  / Na Sang Shil 

 watak suami dia juga sgt lucu... takut bini



Ni time dia x amnesia lagi.. kehidupan sgt mewah..



 HAPPY ENDING Maaaa... Tp bkn dgn suami dia.. MySpace









2 comments:

Mr.Kay said...

alorhhh... tak minat korean la.

tomatoo said...

xmnt xpe.. xpaksa tgk pon... =)
saje nk luahkan rasa hati kat cni x slh kot

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
,